Na poczcie onetu nie widzę maila z danymi do szkolenie

Korzystasz z poczty udostępnianej przez portal onet.pl (adresy onet.pl, onet.eu, vp.pl itd.)? Zastosuj się do poniższej instrukcji: Złóż i opłać zamówienie na naszym sklepie Przejdź do ustawień swojej poczty https://poczta.onet.pl/ustawienia/#whitelistrule/add W pole adres mailowy wprowadź adres biuro@julamedia.pl, z którego wyślemy dane dostępowe do szkolenia Kliknij przycisk Dodaj i postępuj z instrukcjami, które pokażą Ci się na ekranie. […]

Jakie oprogramowanie trzeba posiadać do wykonania kursu?

W przypadku pytań odnośnie oprogramowania należy napisać do konsultanta na czacie lub  emaila  Minimalne wymagania techniczne: Zgodne z wymaganiami używanego systemu operacyjnego System operacyjny Windows 2000/XP/Vista/Windows 7, 8.x Komputer z procesorem powyżej 800 MHz z rodziny Intel Pentium/Celeron, lub AMD Athlon/Sempron lub inny zgodny Karta graficzna: minimum SVGA (800×600) Karta dźwiękowa zintegrowana lub niezależna Mysz […]

Dostałem fakturę proforma, ale nie mam faktury końcowej.

Faktura za szkolenie, dołączana jest zawsze jako załącznik do maila zawierającego dane dostępowe do szkolenia. Zgodnie z obowiązującymi przepisami, faktura wystawiana jest w momencie zaksięgowania wpłaty na naszym koncie.Jeśli przy składaniu zamówienia klient nie poda numeru NIP, to nie będzie później możliwości wystawić faktury na firmę! W przypadku trudności z odnalezieniem dokumentu, prosimy o kontakt z […]

Czy otrzymam fakturę?

Tak. Każdy zakup na naszym sklepie potwierdzony jest wystawieniem faktury imiennej lub faktury na firmę. W przypadku chęci otrzymania faktury na firmę, prosimy na stronie zamówienia. wprowadzić NIP firmy. Po zaksięgowaniu wpłaty nie będzie możliwości zmienienia danych kontrahenta.

Czy mogę otrzymać fakturę proforma?

Faktura proforma generowana jest automatycznie do każdego zamówienia, na podstawie wprowadzonych danych. Po zaksięgowaniu wpłaty wystawiamy fakturę właściwą i przesyłamy na podany w zamówieniu adres email.

Czy ceny szkoleń podlegają negocjacjom?

W przypadku klientów instytucjonalnych, którzy planują zakup min. 5 szt. dostępów do wybranego szkolenia, istnieje możliwość otrzymania indywidualnej wyceny. W tym celu prosimy o kontakt z działem obsługi.  

Jak sprawdzić, czy wykonałem/am wszystkie zadania potrzebne do zaliczenia?

Po zalogowaniu się na platformę, należy przejść do sekcji Szkoleń Internetowych, a następnie wybrać z listy szkolenie, do którego posiadamy aktywny dostęp. Następnie wyszukujemy menu „Ustawienia” (po prawej stronie ekranu, tuż pod nawigacją kursu). W tym menu klikamy „Administracja kursem” i dalej „Oceny”. Po uruchomienie tej funkcji uczestnik szkolenia może zobaczyć wszystkie elementy kursu wymagane […]

Czy wyniki w szkoleniu są weryfikowane?

TAK.  Po spełnieniu 3 warunków  opisanych w ofercie, emailu z  dostępami oraz instrukcji  udział jest weryfikowany.Niespełnienie któregokolwiek warunku np: brak oceny z  zadania praktycznego (minimum 80%) lub niewykonanie  testu/egzaminu na minimum 80% skutkuje nieprawidłowym wykonaniem kursu.

Szkolenia internetowe i Publikacje