Treści Cyfrowe

Treści Cyfrowe – treści wytwarzane i dostarczane w postaci cyfrowej niezapisane na materialnym nośniku, dostarczane przez Sprzedawcę za pośrednictwem Serwisu na rzecz Kupującego, za zapłatą Ceny.

  • Funkcjonalność – zdolność Treści Cyfrowej lub Towaru do pełnienia swoich funkcji z uwzględnieniem ich przeznaczenia
  • Integracja – połączenie Treści Cyfrowej z elementami Środowiska Cyfrowego Klienta i włączenie ich do tych elementów w celu zapewnienia zgodności z Umową o Dostarczanie Treści Cyfrowej.
  • Interoperacyjność – zdolność Treści Cyfrowej do współdziałania ze sprzętem komputerowym lub oprogramowaniem innymi niż te zazwyczaj używane do korzystania z Treści Cyfrowej lub Towaru tego samego rodzaju.

Zakupione w serwisie JulaMedia.pl treści cyfrowe wymagają od Kupującego posiadania właściwego sprzętu (komputera lub urządzenia mobilnego) umożliwiającego:

  • pobieranie i przeglądanie plików graficznych w formacie jpg lub png (infografiki i mapy myśli),
  • pobierania i przeglądania plików w formacie PDF (ebooki),
  • przeglądanie plików w formie xls / csv (zakupione bazy danych)
  • dostęp / korzystanie z zasobów platformy e-learningowej, a w szczególności posiadające:
    • dostęp do Internetu,
    • przeglądarkę Internetową,
    • odtwarzacz plików dźwiękowych,
    • odtwarzacz plików video,
    • przeglądarkę plików graficznych,
    • przeglądarkę dokumentów PDF,
    • możliwość obsługi Java
  • ze względów bezpieczeństwa, zalecane jest aby Kupujący korzystał z najnowszych wersji oprogramowania, a zwłaszcza przeglądarki internetowej oraz oprogramowania antywirusowego.

Ponadto urządzenie łączące się z platformą e-learningową musi mieć wyłączoną (opcjonalnie można dodać stronę do wyjątków) wtyczkę adblock lub inne oprogramowanie blokujące pobieranie danych z platformy.

Wszystkie w/w elementy zazwyczaj stanowią standardowe wyposażanie komputera lub urządzenia mobilnego.

W razie pytań lub wątpliwości prosimy o kontakt drogą:

  • mailową (biuro@julamedia.pl)
  • telefoniczną (794 794 008)
  • poprzez widget czatu widoczny na stronie.

Na zgłoszenia przekazane poprzez jeden z w/w kanałów komunikacji odpowiadamy w dni roboczej w godzinach od 9.00 do 15.30.

Informacje o zalecanych aktualizacjach:

Przykładowe oprogramowanie umożliwiające przeglądanie plików xls / csv:

Zasady dbania o hasło dostępowe do Serwisu.

Podziel się
Share
Szkolenia internetowe i Publikacje