Systemy zarządzania relacjami z klientem – CRM
Opis
Zarządzanie relacjami z klientami lub System relacji z klientami, CRM (ang. Customer Relationship Management) – to zestaw procedur i narzędzi istotnych w zarządzaniu kontaktami z klientami.
CRM może być rozumiany także jako pojęcie w informatyce, obejmujące swym zasięgiem metody, oprogramowanie i zwykłe możliwości Internetu umożliwiające przedsiębiorstwu w sposób uporządkowany wykształcić określone relacje z konsumentem. Przykładowo, przedsiębiorstwo, dysponując szczegółową bazą danych swoich klientów, za pomocą CRM pobudza wszystkich pracowników do jak najlepszego zaspokojenia potrzeb konsumenta, wykorzystując dane o jego preferencjach, wymaganiach odnośnie obsługi czy też indywidualnych zachowań.
Dlaczego warto wdrożyć CRM w Twojej firmie?
-
Zautomatyzujesz proces sprzedaży i obsługi klienta,
-
Lepiej poznasz swoich klientów i ich potrzeby,
-
Zyskasz większą kontrolę nad działaniami podejmowanymi w Twojej firmie,
-
Dokładnie zanalizujesz postępy działu sprzedaży i stopień realizacji wyznaczonych celów,
-
Łatwo i wygodnie przygotujesz oraz przeprowadzisz działania marketingowe,
-
Już nigdy nie zapomnisz o ważnych terminach i kluczowych klientach,
-
Zapewnisz sobie znakomite narzędzie do obsługi posprzedażowej i technicznej klientów,
-
Dzięki lepszemu przepływowi informacji zapewnisz sobie przychylność klientów oraz większe zyski.
CRM w Twojej firmie to inwestycja w sukces.
W ramach usługi wdrożenia systemu CRM oferujemy:
-
Instalację wybranego systemu CRM na wskazanym serwerze zamawiającego (Vtiger, Tine 2.0, CRM z wykorzystaniem WordPress) zawierającego:
-
Rozbudowany panel administracyjny,
-
Wielostopniowe zarządzanie dostępami do systemu (konta, grupy),
-
Obsługa wielu języków i walut,
-
Obsługa Kontrahentów i Kontaktów,
-
Wskazanie opiekuna klienta,
-
Możliwość prowadzenia kampanii,
-
Obsługa rozbudowanych projektów,
-
Możliwość wysyłania e-mail i smsów,
-
Korespondencja seryjna,
-
Rozbudowany kalendarz,
-
Możliwość dodawania dokumentów,
-
Obsługa Help Desk dla Klientów firmy,
-
Pełna obsługa zleceń, sprzedaży i faktur,
-
Generowanie zaawansowanych raportów i sprawozdań,
-
Import / Export danych,
-
Tworzenie Kontaktów w Vcard,
-
Możliwość rebrandingu systemu,
-
Tworzenie kopii zapasowych,
-
Obsługa kanału RSS,
-
Szybki dostęp do poszukiwanych danych i informacji,
-
Możliwość stworzenia portalu klienta,
-
I wiele więcej.
-
-
Instalacja polskiej wersji językowej skryptu
Czas realizacji: 2 – 6 dni
Zainteresowała Cię oferta? Chcesz wiedzieć więcej?
Prosimy o kontakt telefoniczny lub mailowy: 792 794 008 lub biuro@julamedia.pl
[/box]
Zaufali Nam
Przeszukaj Bazę wiedzy po słowach kluczowych
- Co zrobić, aby prawidłowo wykonać szkolenie?
- Czy ceny szkoleń podlegają negocjacjom?
- Czy dostęp do szkolenia można odroczyć?
- Czy mogę otrzymać duplikat dokumentu potwierdzającego ukończenie szkolenia?
- Czy muszę zmienić hasło dostępu?
- Czy oprócz zaświadczenia za ukończenie kursu można otrzymać dodatkowy dyplom i legitymację?
- Czy trzeba wykonać od razu cały kurs?
- Czy wyniki w szkoleniu są weryfikowane?
- Czy ceny na sklepie zawierają już podatek?
- Czy ceny szkoleń podlegają negocjacjom?
- Czy mogę otrzymać duplikat dokumentu potwierdzającego ukończenie szkolenia?
- Czy mogę otrzymać fakturę proforma?
- Czy otrzymam fakturę?
- Czy za płatność przy pomocy bramki Tpay.com pobierana jest dodatkowa opłata?
- Dostałem fakturę proforma, ale nie mam faktury końcowej.
- Jak wykupić dostęp do szkolenia?