
Strona firmowa: WordPress vs Joomla
Firmy, które decydują się dzisiaj na stworzenie swojej własnej strony internetowej lub zmianę już istniejącej, już na etapie jej projektowania, jako jeden z kluczowych elementów nowej witryny wymieniają możliwość łatwej rozbudowy oraz możliwość dodawania nowych treści przez wyznaczonego pracownika. Bardzo często zdarza się, że osoba taka nie jest informatykiem i nie posiada zbyt zaawansowanych umiejętności komputerowych. W takich przypadkach najbardziej efektywnym rozwiązaniem będzie stworzenie strony firmowej z wykorzystaniem systemu CMS (System Zarządzania Treścią). Na rynku istnieje wiele rozwiązań tego typu. Najbardziej popularne z nich to WordPress i Joomla. Tylko, który z nich należy wybrać?
Spójrzmy na poniższą infografikę:
Jak widzimy jeden i drugi system ma swoje wady i zalety. Wybór właściwego CMSa zależeć będzie przede wszystkim od tego jakie zadania ma spełniać strona firmowa i jaki efekt końcowy chcemy uzyskać.