bayer_barometr_n1

Nauka widziana oczami młodych ludzi

Firma badawcza Millward Brown na zlecenie firmy Bayer w czerwcu 2013 r. przeprowadziła trzecią już edycję badania „Barometr Edukacyjny Bayer”. W badaniu wzięło udział 600 osób w wieku 20-35 lat, które zapytano o ich stosunek do nauki, innowacji i nowych technologii.

A oto najciekawszych odpowiedzi respondentów:

  •  77 proc. młodych Polaków wyraźnie dostrzega, że nauka przyczynia się do poprawy jakości codziennego życia,
  • 63 proc. badanych uważa, że rozwój nauki przyczynia się do zwiększenia dostępu do nowoczesnych leków i terapii,
  •  40 proc. respondentów uważa, że zdobycze nauki ułatwiają kontakty międzyludzkie, a
  • 36 proc. twierdzi, że nauka przyczynia się do rozwoju gospodarczego.

Graficzne zestawienie wszystkich uzyskanych odpowiedzi możemy zobaczyć poniżej:

bayer_barometr_n1

Podziel się
Share